הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

2 סוגי במות הרמה עם מנוע דיזל שכדאי להכיר

במות הרמה יכולות לפעול באמצעות מנוע חשמלי או מנוע דיזל.

למנוע הדיזל יש יותר כוח ויותר זמן עבודה.

המאמר יציג 2 סוגים של במות הרמה המונעת באמצעות דיזל, שכדאי להכיר.

 

מנוף סל המונע באמצעות דיזל

מנוף סל הוא מנוף המותקן בתוך משאית או רכב גדול אחר. למנוף מחוברת זרוע הידראולית שבקצה שלה מחובר סל המיועד לנשיאת אנשים וציוד כבד. המנוף משמש לעבודות שונות כמו גיזום ועיצוב עצים, תליית שלטי חוצות, התקנת מצלמות מעקב, תיקון קווי תקשורת, ניקוי חלונות בגורדי שחקים, עבודות תאורה, חשמל, אחזקה ובינוי. מנוף זה מותאם לצרכי הלקוחות בהתאם למשקל אותו רוצים לשאת ולגובה אליו רוצים להגיע. בנוסף, המנוף מותאם למטרת העבודה ולתנאי השטח. מחיר ההשכרה שלו נקבע על פי פרמטרים אלו ולפי הדחיפות שלו והמרחק למקום העבודה בגובה. מנופי סל יכולים להיות גדולים או קטנים בהתאם לכל הפרמטרים. הם יציבים, בעלי כושר נשיאה גדול ויכולת תמרון בשטח. מנוף סל מעניק פתרונות בטיחותיים לעובדים בגובה, יעילות בעבודה וחיסכון בזמן.

 

במת הרמה מפרקית עם זרוע

מדובר על במת הרמה המחוברת לזרוע טלסקופית, שמגיעה למקומות מורכבים וסבוכים. לזרוע יש יכולת להתכוונן וכך לעבור מכשולים כמו מדרגות, עצים, גדרות וכד'. הבמה מספקת מענה לעבודה בשטח מאתגר שאינו שטוח, כאשר עולה צורך לשאת אנשים לגובה. לבמה יש מפרק דיזל שיורד כדי להעלות את הציוד והעובדים. בנוסף, יש לו יכולת להתרומם מהר לגובה הרצוי.

יש שני סוגים של במות עם מפרק מנוע דיזל 4X4: במת הרמה עם זרוע 16 מטר או זרוע של 20 מטר. במות הרמה אלו יכולות להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים. הן חדשניות ועובדות באופן אוטומטי. המהירות שלהן גבוהה והן מתמרנות ב-360 מעלות. בשל היכולת האופקית של המפרק שלהן, ניתן לבצע 3 פעולות בבת אחת. המשקל אותו הן יכולות לשאת הוא עד 230 ק"ג. הבמה עצמה מרווחת. אורכה 6.75 ס"מ ורוחבה 2.30 ס"מ.

 

כיצד תבחרו בבמת הרמה המתאימה לכם?

כדי לדעת איזה סוג של במת הרמה מתאים לצרכים שלכם, עליכם לדעת מה המטרה שלכם. חברה מקצועית כמו lifter תנחה אתכם לגבי סוג במת ההרמה לה אתם זקוקים. חברה אמינה שמתחזקת את במות ההרמה באופן שוטף, תעניק את הבטיחות הדרושה לכם. מכשירים בעלי תו תקן עם מפעילים מוסמכים שעברו הכשרה מתאימה חייבים להיות חלק מהשכרת במת ההרמה. כדי לקבל את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, תידרשו להקפיד על כללי בטיחות בעת היותכם על במת ההרמה או הסל בעיקר בגובה רב. לא פעם רואים את עובדי חברת החשמל מתעסקים עם תיקוני חשמל מורכבים במזג אוויר קיצוני או בשעות החשיכה. סוג זה של עבודה מחייב מיגון קפדני: קסדה ורתמות אליהן קשורים העובדים בזמן העבודה.

 

כלי רכב

מה היה לנו עד עכשיו?