הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אלרגים לכלבים? זה לא סוף העולם!

אלרגיה לכלבים אולי נשמעת לכם כמו דבר מוזר, אולם לא מעט אנשים אכן סוחבים איתם אל האלרגיה הזו. המשמעות הישירה שלה זה כמובן שהם לא יכולים לגדל כלבים בבית שלהם, מה שהופך אותה להיות אלרגיה בעייתית במיוחד. עם זאת, חשוב להבין שגם אם אתם סובלים מהאלרגיה הזו, אנחנו כאן כדי לספר לכם על פתרון שיאפשר לכם לגדל כלב.

 

אלרגיה לכלבים

כאשר אנחנו מדברים על אלרגיה לכלבים, חשוב להבין שלא מדובר על אלרגיה לכלב עצמו אלא בעיקר לדברים שהוא פולט החוצה. העובדה שכלבים דרך כלל משירים שערות, גורמת לכך שהם פולטים לאוויר חלקיקים זעירים שלא תמיד ניתן לראות בעין, ואותם חלקיקים הם אלו שגורמים לתגובה אלרגית, שיכולה להיות חריפה לפעמים.

התגובה הזו בדרך כלל מגיעה עם נזלת, דמעות בעיניים ואדמומיות, ולפעמים גם יכולה להגיע למצבים קיצוניים יותר כמו שיעול ולחה מוגברת. אם יש לכם את האלרגיה הזו, אתם לא לבד. מעל עשרה אחוז מהאוכלוסייה סובלים ממנה, אולם חשוב להבין שבזכות כלב היפואלרגני גם אתם יכולים לגדל כלב.

 

כלבים היפואלרגנים

הכלבים היפואלרגנים לא משירים שערות, מה שגורם לכך שהם לא מייצרים את התגובה האלרגית אצל מי שסובלים ממנה. הכלבים הללו גם נקיים יותר כך שהגידול שלהם מתאים במיוחד למי שלא אוהבים את כל הלכלוך שגידול של כלב מייצר. רבים מהכלבים הללו הם כלבים שמתאימים לגידול גם במקומות קטנים יותר, ובאופן כללי, אתם לא צריכים להתפשר על כלב אם זה חשוב לכם.

גור

פתרונות אחרים

אם מסיבה כלשהי כלב היפואלרגני הוא לא משהו שנמצא בהישג ידכם, או שכבר יש לכם כלב אחר, חשוב להבין שעדיין ניתן להתגבר על האלרגיה הזו. האפשרות הראשונה היא לנסות להתאים לכלב תזונה ייחודית, כזו שתגרום לו להשיר פחות שערות, ובאופן כללי לייצר פחות דברים שעלולים לגרום להופעה של האלרגיה הזו.

אפשרות נוספת היא להקפיד על ניקוי קבוע של הבית, בדגש על המקומות שבהם הכלב שוהה. הדבר הזה יכול לעזור לכם להפחית את החשיפה שלכם לגורמי האלרגיה, וכך לצמצם אותה בצורה ניכרת. בכל מקרה, אסור שהאלרגיה הזו תגרום לכם לא להחזיק את החיה שכל כך אהובה עליכם.

 

בחירת כלב

ישנם לא מעט זנים של כלבים שמוגדרים היפואלרגנים, אז לפני שאתם בוחרים אחד מהכלבים הללו כדאי להגדיר עוד כמה פרמטרים שחשובים לכם מעבר לעובדה שהכלב היפואלרגני.

 

לסיכום

אם יש לכם אלרגיה לכלבים וחשבתם שלא תוכלו לגדל כלב, הבשורה הטובה היא שכלבים היפואלרגנים לא אמורים לגרום לכם לשום הפרעה. הכלבים הללו שייכים לקבוצה שלא מייצרת אצלכם את התגובות האלרגיות, ואותם אתם יכולים לגדל גם אם יש לכם את האלרגיה הזו. כל מה שאתם צריכים לוודא כאשר אתם מביאים את הכלב החדש, שהוא באמת משתייך לקבוצה הזו.

חיית מחמד

מה היה לנו עד עכשיו?