הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

לאן ואיך מובילים רכב טוטאלוס לפירוק?  

כאשר רכב מוכרז כטוטאלוס עקב פגיעה משמעותית שגרמה לנזק בשווי של למעלה מ-60% מערך הרכב, השלב הבא עבור בעלי הרכב הוא לנהל תהליך של פירוק הרכב בצורה אחראית. פירוק רכב טוטאלוס כרוך במספר צעדים שיש לבצע, זאת כדי לעמוד בדרישות החוק ובמקרים מסוימים כדי לקבל כסף במסגרת התהליך. לפניכם מדריך המפרט לאן וכיצד לקחת רכב טוטאלוס לפירוק.

 

מגרשי פירוק רכבים

במידה והרכב שלכם הוגדר טוטאלוס על ידי שמאי רכב מורשה, אתם בוודאי יודעים שהוא כבר לא יכול לחזור לכביש. בפועל, רכב טוטאלוס הוא רכב שרישיונו בוטל, כך שגם התיקון שלו לא יכול להביא להחזרתו לכביש. במקרה כזה, כדאי לפנות למומחים בתחום פירוק רכבים.

קוני רכבים לפירוק, כשמם כן הם, קונים מבעלי רכבים את רכביהם, מפרקים אותם לחלקיהם וממחזרים את מה שאפשר לחלקי חילוף או לשימוש חוזר. במסגרת פועלם, הם גם רוכשים רכבים שהוגדרו טוטאלוס, כך שאם הרכב שלכם אכן הוגדר כך, תוכלו לפנות למומחי פירוק רכבים שיקנו מכם את הרכב.

רכב לפירוק

הובלת רכב טוטאלוס לפירוק

כאמור, רכב שהוגדר טוטאלוס הוא רכב שמבחינה חוקית לא רשאי לעלות על הכביש. לכן, גם אם מבחינה מכנית אתם יכולים לגרום לרכב שלכם להגיע באופן עצמאי אל קוני הרכבים לפירוק או למגרשי הגריטה, לא מומלץ לעשות הזאת. במקרים רבים, קוני רכבים לפירוק בעלי מוניטין מספקים שירותי גרירה כד למגרש הפירוק שלהם.

באופן הזה, ניתן לחסוך את עלויות ההובלה ולתת לאנשי המקצוע לדאוג לכל הליך פירוק הרכב. במידה ואתם מעוניינים להוביל את הרכב שלכם לפירוק, ולמקסם את הרווח הכספי הפוטנציאלי, ודאו כי אנשי המקצוע מעניקים את השירות הזה וכי הם לא גובים עבורו סכום שיפגע ברווח שלכם ממכירת הרכב.

 

ציות לחוק

לפני הובלת רכב טוטאלוס לפירוק, חשוב להכיר את ההנחיות שנקבעו על ידי משרדי הממשלה הרלוונטיים. הנחיות אלו מתארות את הדרישות החוקיות והתקנים הסביבתיים שיש לפעול לפיהם בתהליך הפירוק. בעלי רכב צריכים לוודא שמגרש הפירוק שנבחר עומד בתקנות אלה כדי להבטיח סילוק אחראי וידידותי לסביבה של רכבי הטוטאלוס שברשותם.

הובלת רכב

היבטים סביבתיים

פירוק והובלה של רכבי טוטאלוס כרוכים בטיפול בחומרים שעלולים להיות מסוכנים, לרבות נוזלים רעילים וסוללות. מגרשי פירוק רכבים מורשים מצוידים באמצעים לטיפול וסילוק החומרים הללו בצורה אחראית, וכך למנוע נזקים סביבתיים. לשם כך, יש לאשר כי במגרש הפירוק הנבחר ננקטים נהלים ידידותיים לסביבה וכי חומרים מסוכנים מסולקים על פי חוק.

 

הובלת רכב טוטאלוס – כך תעשו את זה נכון

הובלת רכב טוטאלוס לפירוק כרוכה בשילוב של בחירות אחראיות וכלכליות, וכן עמידה בתקנות החוקיות והסביבתיות. על בעלי הרכבים לבחור במגרש פירוק שייתן מענה לצרכים שלהם, ובפרט כזה שיהיה מוכן להוביל את הרכב ולהציע תמורה משתלמת עבור קניית הרכב.

רכב טוטלוס לפירוק

מה היה לנו עד עכשיו?