הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

רכב ההסעות ננעל – איך תפתרו זאת בצורה המהירה ביותר

הסעות תלמידים לגנים או בתי ספר, או הסעת מבוגרים למקומות העבודה שלהם, היא תופעה נפוצה וחסכונית, הן מבחינת הפקקים בכבישים והן מבחינת השימוש הפוחת ברכב הפרטי.

אם קרה לכם שרכב ההסעות ננעל, חשוב לפתור זאת בצורה המהירה ביותר, לפני הגעה למצב מסכן חיים

 

רכב הסעות

שירותי הסעות הפכו לפופולאריים ונפוצים מאוד, אם בגלל הרצון לחסוך זמן בעמידה בפקקים או הרצון להימנע מחיפוש מתיש אחרי מקומות חנייה. כנהג הסעות, האחריות המוטלת על הנהג היא רבה, הצורך לשמור על סביבת נהיגה שקטה ובטוחה, להתרכז בכביש ולהוריד את הנוסעים בבטחה.

אך לעיתים, עקב חוסר ריכוז או חוסר תשומת לב מספקת, רכב ההסעות ננעל וכאשר נמצאים בתוכו אנשים, ובמיוחד תלמידים צעירים, המצב יכול להפוך למצב חירום, במיוחד בתקופת הקיץ החמה. אם אכן קרה מקרה כזה, מה עלינו לעשות כדי לפתור זאת בצורה המהירה ביותר?

 

הזמנת מנעולן

במקרה ולא מדובר בסכנת חיים, הזמנת מנעולן מהיר באשקלון או בבאר שבע יכולה להיות הפתרון האידיאלי. מנעולן מהיר, מנוסה ומקצועי, יגיע אליכם לרוב תוך כחצי שעה. מנעולן מקצועי יתאים את שיטת הפריצה המתאימה לפי סוג הרכב ואף יחליף לכם את המפתח במידה והוא נשבר.

שימוש במנעולן ותיק ומנוסה יכול לחסוך לכם זמן יקר, כך שתוכלו לחזור לשגרת העבודה שלכם במהירות האפשרית, מבלי לגרום נזקים בלתי הפיכים לרכב, העלולים להיגרם כתוצאה מניסיונות פריצה לא מקצועיים.

 

מקרה חירום? לא מחכים

במידה ונמצאים ילדים ברכב, ובמיוחד אם מדובר בתקופת הקיץ, הישארות ברכב נעול יכולה להפוך למלכודת מוות של ממש. לכן, במקרה מסכן חיים זה, אל תנסו להיות יצירתיים באיתור דרכים שונות לפרוץ את הרכב, דבר שבלי קשר עלול גם לגרום לנזקים לרכב עצמו, אלא מהרו להתקשר למוקדי החירום- מכבי אש או משטרה.

 

שיטות עצמאיות

בנוסף לשיטות המומלצות שהזכרנו לעיל, קיימות שיטות פריצה עצמאיות, אך קצת פחות מומלצות. חשוב לזכור כי פריצה לא מקצועית עלולה להסב לרכב נזקים משמעותיים, אשר בסופו של דבר תיקונם עלול לעלות לכם יותר משימוש במנעולן מקצועי ומנוסה. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון, שאם כתוצאה מניסיון פריצה עצמאי קרה משהו לרכב, לרוב, הביטוח לא יכסה נזק זה.

חלק מהשיטות הפשוטות הקיימות הן שבירת החלון, אשר מצריכה הפעלת כח וזהירות יתירה. בנוסף, במידה ונעילת דלתות הרכב אינה בצורת וואקום, קיימות שיטות פריצה באמצעות כרית ניפוח ומוט מתאים.

בסופו של דבר, נעילת רכב ההסעות היא מצב לא נעים ואף מלחיץ. בין הפתרונות המומלצים, המהירים והיעילים הוא שימוש במנעולן מקצועי, או גורמי חירום כמו מכבי האש או המשטרה. כמו כן, חשוב לזכור כי ניסיונות פריצה עצמאיים עלולים לגרום לנזקים חמורים יותר ואף לאי כיסוי ביטוחי במידת הצורך.

 

כלי תחבורה

מה היה לנו עד עכשיו?