הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מהם השלבים להתקנת רשת אלומיניום נגד יתושים?

אחת הדרכים המקובלות ביותר להילחם בבעיית היתושים שמכה בארצנו בקיץ, היא באמצעות רשת אלומיניום אשר מונעת מהיתושים להיכנס לחלל הבית, ובכך מספקת הגנה לכל מי ששוהה בו. איך מתקינים את אותה הרשת?

 

שלב ראשון: מציאת פתרון למטרד היתושים

התייעצות עם המומחים של אין יתוש תעזור לכם לגבש במהרה את ההחלטה שהגיע הזמן לשים סוף לבעיית היתושים – והבחירה הנכונה, הבריאה והמשתלמת ביותר היא באמצעות רשת נגד יתושים. בעוד ששימוש בחומרים כימיים עלול להסב נזק לבני הבית, לילדים או לחיות המחמד, רשת נגד יתושים היא בחירה יעילה שאינה מייצרת סכנות אלה!

 

שלב שני: בחירת הרשת

רשת אלומיניום נגד יתושים היא הרשת המתאימה ביותר. ראשית, מדובר בפתרון זול יחסית, שמספק הגנה למשך תקופה ממושכת – אפילו שנים, זאת עקב עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר ובלאי איטי מאוד של החומר. התקינו (תשלום חד פעמי) – ותהנו משנים של שקט מיתושים וחרקים!

 

שלב שלישי: התאמת הרשת

באפשרותנו לספק עבורכם את הרשת המתאימה לכם (מידות, כמויות וכו') ובהתאמה גם את מסגרת האלומיניום. כמו כן, אנו יכולים להבטיח שמדובר בפתרון אסתטי שלא פוגע בעיצוב הבית, בכניסת האור, בנראות הנוף וכדומה.

בין אם מדובר בבית ישן ובין אם מדובר בשיפוץ בית ותיק, אנחנו יכולים להתאים לכם רשת להתקנה עצמית שתגן על ביתכם מפני יתושים וכן חרקים נוספים.

 

שלב רביעי: יצירת קשר עם בעלי המקצוע

אנחנו מחכים לטלפון שלכם! נשמח לספק לכם את הפתרונות המלאים. חומרי הגלם שלנו הם האיכותיים ביותר בשוק ואנו יודעים לתת את הייעוץ והמענה המקצועי ביותר לכל צורך, ומוכנים לסייע לכל בית להגן על עצמו מפני מכת היתושים של הקיץ.

 

האם יש מספר סוגים של רשתות אלומיניום?

כמובן, כך שנוכל להתאים לכם את הרשת המתאימה לכם. ניתן לבחור ברשת נפתחת או ברשת מקובעת, ועוד.

 

למה דוחי יתושים הם פתרון פחות טוב?

חשוב להזכיר שתכשירים דוחי יתושים אינם מספקים הגנה מוחלטת, בעוד שהרשת יכולה לספק הגנה חד משמעית ולמנוע מסוגים שונים של חרקים לחדור מבעדה.

בנוסף, קוטלי יתושים או תכשירים כימיים עלולים ליצר סכנה בריאותית או סכנה לסביבה, וכן סכנה לחיות מחמד. לכן, רשת אלומיניום היא הפתרון המושלם עבורכם.

 

האם ניתן להחליף רשת ישנה?

כמובן. במקרה של התיישנות או בלאי, צרו עמנו קשר ואנחנו נדאג להחליף לכם את הרשת ולהתקין רשת חדשה שתספק לכם את ההגנה הראויה.

 

רשת אלומיניום מתאימה גם לבתים עם חיות מחמד?

כמובן. בתים רבים שבהם יש כלבים או חתולים בוחרים להשתמש ברשת אלומיניום נגד יתושים.

 

אין יתוש

עם אחריות על המוצר והשירות, 20 שנות ניסיון ומקצועיות ללא ספק, אנחנו מציעים לכם את השירות הזמין, המהיר והאיכותי ביותר. צרו קשר, למען קיץ נעים יותר, רגוע יותר ומגרד פחות.

יתוש

 

מה היה לנו עד עכשיו?